GRUDZIEŃ 2003
W zakresie gospodarki nieruchomościami i działalności gospodarczej:
Wydałem:
- cztery decyzje zatwierdzające projekt podziału nieruchomości,
- dwie decyzje w sprawie ustalenia opłaty adiacenckiej z tytułu scalenia i podziału nieruchomości rejon ul. Władysława Reymonta,
- dwadzieścia dwa zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych do spożycia w miejscu
i poza miejscem sprzedaży,
- czterdzieści osiem zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
- siedemdziesiąt zaświadczeń o zmianie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej,
- pięćdziesiąt decyzji o wykreśleniu /na wniosek podmiotów gospodarczych/ z ewidencji działalności gospodarczej,
- pięć zaświadczeń o dokonaniu opłaty za korzystanie z zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych,
- piętnaście umów dzierżawy,
- dwie zgody na przebieg przyłączy przez działki gminne oraz zbliżenia projektowanych inwestycji do granic działek gminnych,
- dokonałem sprzedaży dwóch lokali komunalnych na rzecz najemcy,
- wydałem jedną licencję na wykonywanie transportu drogowego taksówką,
- trzy decyzje w sprawie przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
- dziesięć decyzji w sprawie oddania nieruchomości gruntowych w trwały zarząd gminnym jednostkom organizacyjnym /szkoły podstawowe, przedszkola/.
Wydałem zarządzenia:
- w sprawie wyrażenia zgody na wyłączenie działki nr 427/1 o pow. 0,0007 ha, położonej w obrębie Czepino z obciążenia hipoteką przymusową - Zarządzenie nr 194/03 z dnia 9 grudnia 2003 r.
- w sprawie wyznaczenia w m. Gryfinie dodatkowego stoiska na sprzedaż w miesiącu grudniu 2003 r. choinek - Zarządzenie nr 196/03 z dnia 10 grudnia 2003 r.
- w sprawie prawa pierwokupu nieruchomości gruntowej - Zarządzenie nr 198/03 z dnia 15 grudnia 2003 r.
- w sprawie wykonania prawa pierwokupu nieruchomości - Zarządzenie nr 199/03 z dnia 15 grudnia 2003 r.
- ustalenia ceny nieruchomości gruntowej oznaczonej nr 64/2 położonej w obrębie 5 m. Gryfino, przeznaczonej do sprzedaży w drodze bezprzetargowej - Zarządzenie nr 200/03 z dnia 15 grudnia 2003 r.
W zakresie planowania przestrzennego, aktywizacji gospodarczej i inwestycji:
Realizując zadania z zakresu planowania przestrzennego:
- wyłoniłem w drodze postępowania zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych w trybie przetargu nieograniczonego, wykonawcę na realizację „Opracowania planu miejscowego zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Gryfino, teren w obrębach : Wełtyń II, Nr 4 miasta Gryfino, Żórawie, Żórawki, Pniewo, na trasie projektowanego nowego przebiegu drogi krajowej Nr 31” – wykonawcą jest Biuro Architektoniczne „ADMASTER” Sp. zo.o. w Szczecinie, cena wybranej oferty: 78.000,00 PLN netto.
- wystąpiłem na dzisiejszą sesję z projektem uchwały:
- zmiany Uchwały Nr XLIX/633/02 RM w Gryfinie z dnia 10 października 2002 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany w planie ogólnym zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Gryfino, terenu części działki Nr 81/2 oraz części działki Nr 84 w obrębie Radziszewo gmina Gryfino.
- przeprowadzam na bieżąco procedury wynikające z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w zakresie wydawania decyzji o warunkach zabudowy.
- ustaliłem jednorazową opłatę planistyczną w związku ze wzrostem wartości zbywanej nieruchomości, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym na rzecz Powiatu Gryfińskiego i Spółdzielni Mieszkaniowej „Regalica” w Gryfinie.
Realizując zadania z zakresu inwestycji:
W wyniku przeprowadzenia zamówień publicznych i wyboru wykonawcy robót zakończono realizacje następujących zadań:
- Docieplenie i remont balkonów budynku komunalnego przy ul. Szczecińskiej 2 w Gryfinie.
- Wymiana okien drewnianych na okna PCV w budynku przy ul. Szczecińskiej 52, Łużyckiej 3, Łużyckiej 61, Bolesława Chrobrego 2, Niepodległości 8/9, Garbarskiej 4, Piastów 23 w Gryfinie,
- Dostawa i montaż wiat przystankowych i zagospodarowanie terenu wokół nowych wiat oraz remont starych wiat na terenie gminy Gryfino.
- Remont dachu i remont mieszkania przy ul. Szczecińskiej 11.
- Wymiana szyb i parapetów w budynku przy ul . 1 Maja 11.
- Dostawa i montaż stolarki okiennej w Szkole Podstawowej w Gardnie – III etap, w Przedszkolu Nr 1, 2, 3, 5 w Gryfinie, w sali gimnastycznej przy ul. Łużyckiej.
- Docieplenie budynku Szkoły Podstawowej w Radziszewie –I etap oraz remont oświetlenia zewnętrznego.
- Rozpoczęto realizację zadania – Wykonanie posadzek z PCV w Szkole Podstawowej w Żabnicy- termin zakończenia robót 30.12.2003 r.
- Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna PCV w budynku Biblioteki Publicznej w Gryfinie.
- Wymiana i uzupełnienie brakującego przeszklenia w Kościele w Gryfinie.
- Opracowanie analizy techniczno-ekonomicznej dotyczącej budowy kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Chwarstnica, Sobieradz, Borzym.
- Docieplenie budynku i zmiana kolorystyki budynku przy ul. Niepodległości 2 w Gryfinie, przy ul. Szkolnej 16 w Żabnicy.
- Usuniecie awarii wodociągowej przy ul. Czechosłowackiej w Gryfinie.
- Uzbrojenie działek gminnych w wodociąg i energię elektryczną przy ul. Polnej i Lipowej oraz Topolowej w miejscowości Pniewo.
- Naprawa zapadniętych nawierzchni bitumicznych przy ul. 11 Listopada w Gryfinie.
- Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej „Rozdział kanalizacji deszczowej od ściekowej na terenie miasta Gryfino”.
- Remont chodnika przy ul. 1-go Maja w Gryfinie i remont zatoki autobusowej w Borzymiu.
A ponadto:
- Zawarłem umowę na dodatkowe roboty związane z opracowaniem dokumentacji odwodnienia dróg w m. Czepino.
- Zleciłem opracowanie uproszczonej dokumentacji na remont drogi gminnej przy ul. Bolesława Chrobrego 8-14 w Gryfinie.
- W wyniku przeprowadzonych procedur w oparciu o ustawę o zamówieniach publicznych zawarłem umowę z firmą „PROEKO S.C.” w Szczecinie na wykonanie projektu „Uzbrojenie terenu w rejonie ul. Władysława Reymonta i w pasie drogowym ul. Jana Pawła w Gryfinie”.
- W wyniku przeprowadzonych procedur w oparciu o ustawę o zamówieniach publicznych zawarłem umowę z firmą „EKO-PLAST” Sp. J. z Czepina na realizację zadania „Dostawa i montaż stolarki okiennej w budynkach komunalnych przy ul. Chrobrego 54, Sprzymierzonych 7 oraz w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Gryfinie.”.
- Rozpoczęto realizację zadania – Wykonanie posadzek z PCV w Szkole Podstawowej w Żabnicy - termin zakończenia robót 30.12.2003 r.
- Rozpoczęto realizację zadania „Odwodnienie terenu wokół Kościoła w Wełtyniu”.
W zakresie gospodarki komunalnej, mieszkaniowej i ochrony środowiska:
- W zakresie ochrony przyrody:
- wydałem 3 decyzje zezwalające na sanitarną wycinkę drzew,
- W zakresie gospodarki mieszkaniowej:
- przy udziale Komisji Mieszkaniowej przygotowałem projekty list mieszkaniowych na rok 2004, które są wywieszone na okres 30 dni (w tym czasie są przyjmowane odwołania od tych list),
- przy udziale Komisji Mieszkaniowej rozpatrzyłem 15 wniosków mieszkaniowych,
w tym 4 wnioski rozpatrzyłem pozytywnie.
Przy okazji chcę podziękować Komisji Mieszkaniowej za zaangażowanie i wnikliwe podchodzenie do spraw, które często są bardzo trudne i wymagają niekiedy sprawdzenia warunków mieszkaniowych w lokalu zajmowanym przez wnioskodawcę.
- W zakresie gospodarki odpadami:
- wydałem postanowienie opiniujące prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów innych niż niebezpieczne dla WUZB Import Export Handel Usługi Transportowe Tomasz Kostecki, z siedzibą w Daleszewie przy ul. Gryfińskiej,
- W zakresie ochrony środowiska:
- rozpisałem zamówienie publiczne w trybie zapytania o cenę na opracowanie „Planu Gospodarki Odpadami dla Miasta i Gminy Gryfino” oraz „Programu Ochrony Środowiska dla Miasta i Gminy Gryfino”.
W zakresie edukacji i spraw społecznych:
- Zleciłem montaż kolejnego placu zabaw na terenach wiejskich. Nowy plac zabaw w Bartkowie wykonała Agencja „Dzieciak”. Koszt wykonania tego placu wraz z uzupełnieniem elementów placu w Wirowie wyniósł łącznie 10.000,10 zł. Zleciłem ponadto firmie „Dremet” z Gryfina montaż ogrodzenia nowego placu zabaw w Bartkowie oraz uzupełnienie ogrodzenia w Wirowie. Koszt tych prac wyniósł 6.312,28 zł.
- Dofinansowałem na sumę 401,50 zł imprezę turystyczną dla dzieci i młodzieży pod nazwą „Mikołajkowe Marsze na Orientację” organizowaną przez Młodzieżowy Dom Kultury.
- Wydatkowałem kwotę 5.071,50 zł na zlecone Regionalnej Pracowni Krajoznawczej PTTK w Szczecinie znakowanie pieszych szlaków turystycznych na terenie gminy Gryfino o łącznej długości 112,7 km. Szlaki oznakowane są standardem ogólnopolskim. Do istniejących dotychczas szlaków przebiegających przez naszą gminę został dołączony nowy szlak żółty o długości 29,8 km biegnący m.in. przez Żórawki, Żorawie, Bartkowo i Steklno. Nowy szlak obejmuje ciekawe tereny pod względem krajoznawczym takie jak: koryto rzeki Tywy, jez. Trzemeszno i jez. Steklno.
Znakowanie szlaków rowerowych na terenie gminy Gryfino będzie możliwe dopiero w 2004 roku po zakończeniu prac związanych z docelowym ustaleniem ich przebiegu oraz kategorii.
- Opłaciłem koszt 500 zł za zniwelowanie boiska w Krzypnicy wykonane przez firmę TIBUT Tadeusz Jankowski oraz przeznaczyłem 1.600 zł na zakup trawy na to boisko.
- Przeznaczyłem łącznie 4.027,99 zł na doposażenie pracowni turystycznej Młodzieżowego Domu Kultury w sprzęt niezbędny do organizowania wycieczek i imprez krajoznawczych taki jak plecaki, karimaty, śpiwory oraz aparat fotograficzny.
- Przeznaczyłem 15.583,65 zł na remont świetlicy wiejskiej w Czepinie obejmujący w swoim zakresie wydzielenie odrębnego pomieszczenia socjalno-kuchennego oraz zapewnienie właściwego standardu stanu pomieszczeń sanitarnych. Remont wykonany został przez firmę pana Roberta Rybki.
- Przeprowadzona została konserwacja gaśnic w pomieszczeniach świetlic wiejskich. Usługę wykonała firma Prewent za łączną kwotę 855,19 zł.
- Zakupiłem na kwotę 946,45 zł paczki świąteczne dla dzieci z dwóch rodzin z trojaczkami na terenie naszej gminy oraz dla dzieci państwa Solińskich z Sobieradza.
- Zorganizowałem z udziałem sponsorów i organizacji pozarządowych wigilię dla osób ubogich, samotnych i bezdomnych w dniu 22 grudnia 2003 roku na placu Barnima. W spotkaniu wigilijnym uczestniczyło łącznie około 200 osób. Koszt Urzędu Miasta i Gminy zamknął się w kwocie 1.493,22 zł. Wśród sponsorów wigilii znaleźli się:
- - Wiesław Kamiński – Restauracja Akwarium,
- - Aneta i Dariusz Ludwiczak – Zalipie, Starówka,
- - Gastromex s.c.,
- - Cukiernia s.c. – Grzesiuk Jowita, Grzesiuk Gabriela, Grzesiuk Jan,
- - Piekarnia Czepino – Irena i Edward Frątczak,
- - Jarosław Grzegorek - firma Elgryf Sp. z o.o.
- - firma Rajski Ogród,
- - Mariusz Kamiński – firma Gracz – automaty i gry zręcznościowe,
- - Piotr Ziemba – Czarter – Przewóz osób w kraju i za granicą.
W organizację wigilii włączyły się następujące instytucje i organizacje pozarządowe z terenu naszej gminy, w tym:
- - Caritas z obu gryfińskich parafii,
- - Polski Czerwony Krzyż,
- - Ośrodek Pomocy Społecznej,
- - Stowarzyszenie Zachodniopomorski Bank Żywności,
- - Zespół Szkół Ponadgimnzjalnych Nr 2 w Gryfinie,
- - Związek Harcerstwa Polskiego,
- - Gryfiński Dom Kultury,
- - Stowarzyszenie Klub Abstynenta Feniks.
Przygotowałem projekty uchwał na sesję dotyczące: gminnego programu profilaktyki przeciwalkoholowej, regulaminu wynagradzania nauczycieli, zmian w trybie przyznawania dotacji celowych, zmiany nazwy parku miejskiego oraz wystąpienia gminy z Zachodniopomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
W zakresie promocji, informacji i współpracy międzynarodowej:
- - Trwa przygotowanie szczegółowego programu obchodów jubileuszu 750 - lecia miasta.
- - Trwa przygotowanie szczegółowego kalendarza imprez kulturalnych i sportowych na rok 2004.
- - Zakończono przygotowania do „Sylwestra 2003/2004” - imprezy inaugurującej obchody jubileuszu.
- - Zrealizowano dodruk „Informatora Miejskiego” w ilości 1000 sztuk z dodaniem na okładce oficjalnego logo obchodów 750 - lecia Gryfina.
- - Zamówiono okolicznościowy datownik pocztowy
- - Sfinalizowano wydanie drukiem, w formie książkowej, wierszy gryfinianina, pana Mieczysława Świderskiego.
- - Zrealizowano wydanie oficjalnych kalendarzy Miasta i Gminy Gryfino na rok 2004.
- - Na bieżąco wydawane są zainteresowanym osobom i instytucjom materiały promocyjne Miasta i Gminy Gryfino
- - Na bieżąco udzielane są zainteresowanym osobom informacje dotyczące miasta i gminy
- - Rozpoczęto przygotowania do wydania bezpłatnego informatora miejskiego dla turystów odwiedzających Gryfino, który ma być dostępny we wszystkich punktach handlowych i usługowych miasta i informować o jego walorach turystycznych, krajoznawczych
i gospodarczych
- - Na bieżąco uzupełniana jest zawartość promocyjnych stron internetowych www.gryfino.pl.
W zakresie spraw obywatelskich:
- - Uzgadniane i aktualizowane są dane osobowe z aktami stanu cywilnego w związku z obowiązującą wymianą dowodów osobistych.
- - Przyjęto 155 wniosków dowodowych.
- - Wydano 104 nowe dowody osobiste.
- - Wydano 2 decyzje o wymeldowaniu.
- - Podano do Starostwa Powiatowego przewidywaną ilość poborowych do poboru w 2004 r. oraz osoby wchodzące w skład komisji poborowej.
- - Skompletowano dokumentację dotyczącą rocznika starszego przewidzianą do wezwania do komisji lekarskiej i poborowej w 2004 roku.
- - Wydano 7 decyzji oraz 7 wezwań w sprawie przeznaczenia do wykonania świadczeń rzeczowych
na rzecz obrony.
W zakresie obsługi Rady Miejskiej w Gryfinie:
- - Zarządzeniem nr 197/03 z dnia 11 grudnia 2003 r. określiłem odpowiedzialnych za realizację uchwał przyjętych na sesji w dniu 4 grudnia 2003 r. Kopię przyjętych uchwał przekazałem Wojewodzie Zachodniopomorskiemu jako organowi nadzoru,
- - na ostatniej sesji radni zgłosili 27 interpelacji. Pismem z dnia 11 grudnia 2003 r. określiłem odpowiedzialnych za przygotowanie odpowiedzi na zgłoszone interpelacje.
W zakresie zadań organizacyjnych:
- Realizuję uchwałę Nr XV/213/03 Rady Miejskiej z dnia 04 grudnia 2003 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji z mieszkańcami sołectwa Sobiemyśl.
- Trwają prace nad przygotowaniem i zorganizowaniem uroczystej sesji, która odbędzie się w dniu 01 marca 2004 r. zakresie okazji 750 - lecia nadania praw miejskich dla miasta Gryfina. Uroczystość będzie miała miejsce w gryfińskim Gimnazjum.
- Wydział Organizacyjny przygotował materiał dotyczący realizacji uchwał podjętych przez obecną kadencję Rady Miejskiej. W wyniku przeprowadzonej analizy uchwały zostały w całości zrealizowane bądź są zakresie trakcie realizacji.
- Archiwum Państwowe w Szczecinie pozytywnie zaopiniowało projekt instrukcji o organizacji i zakresie działania Archiwum Zakładowego Urzędu Miasta i Gminy w Gryfinie. W tym celu zostanie wydane zarządzenie w sprawie przyjęcia do stosowania ww. instrukcji.
Na bieżąco uzupełnianie są strony Biuletynu Informacji Publicznej.
W zakresie podatków i opłat lokalny:
Rozpatrzyłem 58 wniosków podatników. Pozytywnie ustosunkowałem się do 54 z nich, natomiast 4 wnioskodawcom odmówiłem udzielenia ulgi.
Wyszczególnienie |
Pozytywnie |
Negatywnie |
Razem |
Podatek od nieruchomości |
9 |
3 |
12 |
Podatek rolny |
29 |
0 |
29 |
Łączne zobowiązanie pieniężne |
9 |
1 |
10 |
Podatek od środków transportowych |
1 |
0 |
1 |
Czynsz za najem |
3 |
0 |
3 |
Opłata za użytkowanie wieczyste |
1 |
0 |
1 |
Opłata za przekształcenie własnościowe |
1 |
0 |
1 |
Wykup nieruchomości |
1 |
0 |
1 |
RODZAJ NALEŻNOŚCI |
UMORZENIA |
ROZŁOŻENIA NA RATY |
ODROCZENIA |
RAZEM |
Podatek od nieruchomości |
2.645,98 zł |
504,00 zł |
0,00 zł |
3.149,98 zł |
Podatek rolny |
12.599,95 zł |
0,00 zł |
16.995,30 zł |
29.595,25 zł |
Łączne zobowiązanie pieniężne |
1.534,30 zł |
246,20 zł |
0,00 zł |
1.780,50 zł |
Czynsz za najem |
1.479,82 zł |
922,32 zł |
69,78 zł |
2.471,92 zł |
Opłata za użytkowanie wieczyste |
0,00 zł |
150,40 zł |
0,00 zł |
150,40 zł |
Opłata za przekształcenie własnościowe |
0,00 zł |
0,00 zł |
41.477,26 zł |
41.477,26 zł |
Wykup nieruchomości |
5.930,15 zł |
0,00 zł |
6.086,40 zł |
12.016,55 zł |
SUMA |
24.190,20 ZŁ |
1.822,92 ZŁ |
64.588,74 ZŁ |
90.601,86 ZŁ | POMOC PUBLICZNA DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
RODZAJ NALEŻNOŚCI |
UMORZENIA |
ROZŁOŻENIA NA RATY |
ODROCZENIA |
RAZEM |
Podatek od nieruchomości |
323,28 zł |
0,00 zł |
0,00 zł |
323,28 zł |
Podatek rolny |
12.599,95 zł |
0,00 zł |
16.995,30 zł |
29.575,25 zł |
Czynsz za najem |
279,10 zł |
0,00 zł |
69,78 zł |
348,88 zł |
Opłata za przekształcenie własnościowe |
0,00 zł |
0,00 zł |
41.477,26 zł |
41.477,26 zł |
SUMA |
13.202,33 ZŁ |
0,00 ZŁ |
58.542,34 ZŁ |
71.401,39 ZŁ |
UDZIELONA POMOC DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
- Gwiazda Adam zam. w Sobieradzu 1 – umorzono 50% zaległej IV raty podatku rolnego za 2003 r. – 757,20 zł – rolnik.
- Dudziak Kazimierz zam. we Włodkowicach 4 – umorzono 50% IV raty podatku rolnego za 2003 r. – 76,50 zł - rolnik
- Grochowska Renata zam. w Żabnicy przy ul. Szkolnej 1 – umorzono 50% IV raty podatku rolnego za 2003 r. – 75,00 zł – rolnik.
- Nowak Jan zam. w Bartkowie 1 – umorzono 35% zaległej IV raty podatku rolnego za 2003 r. – 54,60 zł – rolnik.
- Sałkowska Lucyna zam. w Gryfinie przy ul. Pomorskiej 61 – umorzono 100% zaległej IV raty podatku rolnego za 2003 r. – 117,00 zł – rolnik.
- Wartalski Józef zam. w Steklnie 2a – umorzono 50% zaległej IV raty podatku rolnego za 2003 r. – 236,40 zł – rolnik.
- Wiertelak Stanisław zam. w Sobieradzu 20 – umorzono 50% zaległej IV raty podatku rolnego za 2003 r. – 150,70 zł - rolnik.
- Baryła Krzysztof zam. w Bartkowie 17 – umorzono 100% zaległej IV raty podatku rolnego za 2003 r. – 107,40 zł - rolnik.
- Pasik Bolesław zam. w Czepinie przy ul. Morenowej 10 – umorzono 50% zaległej IV raty podatku rolnego za 2003 r. – 706,60 zł – rolnik.
- Rzeszotarski Zbigniew zam. w Śremsku 1 – umorzono 45 % zaległej IV raty podatku rolnego za 2003 r. – 103,80 zł - rolnik.
- Krzemińska Lucyna zam. w Chwarstnicy przy ul. Gryfińskiej 31 – umorzono 20% zaległej IV raty podatku rolnego za 2003 r. – 25,00 zł – rolnik.
- Jeremicz Piotr zam. w Chlebowie 6a – umorzono 75% zaległej IV raty podatku rolnego za 2003 r. – 164,40 zł - rolnik.
- Gospodarstwo Rolne Henryk Raczkiewicz zam. w Wełtyniu przy ul. Gryfińskiej 32 – umorzono 50% zaległej IV raty podatku rolnego za 2003 r. – 323,50 zł – rolnik.
- Swojnóg Włodzimierz zam. w Chwarstnicy przy ul. Gryfińskiej 31 – umorzono 40% zaległej IV raty podatku rolnego za 2003 r. – 92,20 zł – rolnik.
- Swojnóg Jerzy zam. w Chwarstnicy 36 – umorzono 40% zaległej IV raty podatku rolnego za 2003 r. – 69,70 zł – rolnik.
- Sularz Czesław zam. we Włodkowicach 7 – umorzono 50% zaległej III i IV raty podatku rolnego za 2003 r. – 310,95 zł – rolnik.
- Bus Ryszard zam. w Wełtyniu przy ul. Gryfińskiej 44 – umorzono 45% zaległej IV raty podatku rolnego za 2003 r.– 107,80 zł – rolnik.
- Golec Wiktor zam. w Kartnie przy ul. Długiej 10 – umorzono 50% zaległej IV raty podatku rolnego za 2003 r. – 495,80 zł – rolnik.
- Podolak Eugeniusz zam. w Sobieradzu 32 – umorzono 50% zaległej IV raty podatku rolnego za 2003 r. – 108,20 zł – rolnik.
- Tarka Anna zam. w Sobieradzu 32 – umorzono 50% IV zaległej raty podatku rolnego za 2003 r. – 25,30 zł – rolnik.
- Zawadzki Bronisław zam. w Chwarstnicy przy ul. Gryfińskiej 4 – umorzono 40% IV raty podatku rolnego za 2003 r. – 105,00 zł – rolnik.
- Ruszczycki Dariusz zam. w Żelisławcu 16 – umorzono 50% zaległej IV raty podatku rolnego za 2003 r. – 519,50 zł – rolnik.
- „Pomeranian Estate Agency” Sp. z o.o. z siedzibą w Binowie – umorzono 50% zaległej IV raty podatku rolnego za 2003 r. – kwota główna 7.773,70 zł oraz odsetki za zwłokę 11,50 zł – przedsiębiorca.
- Mielnik Andrzej zam. w Bartkowie 7 – umorzono 50% zaległej IV raty podatku rolnego za 2003 r. w kwocie 70,70 zł oraz odsetki za zwłokę z tytułu łącznego zobowiązania pieniężnego za III i IV ratę 1999 r. w wysokości 351,20 zł – rolnik.
- Pisarczyk Maria Bogdan oraz Pisarczyk Monika Andrzej zam. w Gryfinie przy ul. Flisaczej µ - ponownie przesunięto termin płatności raty opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności za rok 2003 na dzień 31 stycznia 2004 r. – 41.477,26 zł – przedsiębiorca.
- Halczuk Józef zam. w Chwarstnicy przy ul. Gryfińskiej 16 – umorzono IV ratę podatku od nieruchomości związanych z działalnością gospodarczą za rok 2003 – 132,90 zł – przedsiębiorca.
- Grzelak Paweł zam. w Dobropolach 20 – przesunięto termin płatności IV raty podatku rolnego za 2003 r. na dzień 31 sierpnia 2004 r. – kwota główna 4.198,70 zł – rolnik.
- Szczepanik Edward zam. w Gardnie przy ul. Słonecznej 15 – przesunięto termin płatności IV raty podatku rolnego za 2003 r. na dzień 31 sierpnia 2004 r. – kwota główna 4.420,40 zł – rolnik.
- Gospodarstwo Rolne Grzelak , Szczepanik S.C. z siedzibą w Wysokiej Gryfińskiej – przesunięto termin płatności zaległej IV raty podatku rolnego za rok 2003 r. na dzień 31 sierpnia 2004 r. – 8.376,20 zł – rolnik.
- „Agrotur” S.C. z siedzibą w Gryfinie przy ul. Nadodrzańskiej 1 – umorzono zaległą III ratę podatku od nieruchomości za rok 2003 – kwota główna 185,98 zł oraz odsetki za zwłokę w wysokości 4,40 zł – przedsiębiorca.
- „Agrotur” S.C. z siedzibą w Gryfinie przy ul. Nadodrzańskiej 1 – umorzono 80% zaległego czynszu za najem lokalu użytkowego za miesiące od lipca do grudnia 2003 r. – 279,10 zł oraz odroczyć pozostałą należność z tytułu czynszu na dzień 31 marca 2004 r. – 69,78 zł – przedsiębiorca.
- Jabłońska Małgorzata zam. w Gryfinie przy ul. Kościelnej 15/3 – umorzono 50% zaległego czynszu za dzierżawę kontenerów handlowych na Targowisku Miejskim w Gryfinie za okres od czerwca do września 2003 r. w kwocie 307,44 zł zaś pozostałą część tj. 922,32 zł zaproponowano rozłożyć na 12 miesięcznych rat – przedsiębiorca.
W zakresie zadań finansowo - księgowych:
- Wydałem zarządzenie Nr 195/03 z dnia 10 grudnia 2003 r. w sprawie zmian w budżecie gminy na rok 2003 r.
Gryfino, dnia 29 grudnia 2003 r.
|