Sesja nr XXI

UCHWAŁA NR XXI/295/04 RADY MIEJSKIEJ W GRYFINIE z dnia 29 maja 2004r. w sprawie zmiany budżetu gminy na 2004r.

    

UCHWAŁA NR XXI/295/04
RADY MIEJSKIEJ W GRYFINIE
z dnia 29 maja 2004r.
 

w sprawie zmiany budżetu gminy na 2004r.

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. z 2001r. Nr 142 poz. 1591, z 2002r. Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558, Nr 113 poz. 984, Nr 214 poz. 1806, z 2003r. Nr 80 poz. 717, Nr 162 poz. 1568, z 2002r. Nr 153, poz. 1271) uchwala się, co następuje:

§ 1.  Zwiększa się dochody gminy o kwotę 9.143 zł

Dział Rozdział Paragraf Wyszczególnienie Kwota
600

 

 

Transport i łączność 5.000
60014   Drogi publiczne powiatowe

5.000

2320 Dotacje celowe otrzymane z powiatu na zadania bieżące   realizowane na podstawie porozumień między j.s.t. 

5.000

 
758

 

 

Różne rozliczenia 4.143
75814   Różne rozliczenia finansowe

4.143

2700 Środki na dofinansowanie własnych zadań bieżących  gmin (związków gmin), powiatów (związków powiatów),  samorządów województw, pozyskanych z innych źródeł

 4.143

OGÓŁEM  9.143

§ 2. Zwiększa się wydatki gminy o kwotę 869.143 zł

Dział Rozdział Paragraf Wyszczególnienie

Kwota

600

 

 

Transport i łączność 265.000
60014   Drogi publiczne powiatowe

5.000

4300 Zakup usług pozostałych

5.000

60016   Drogi publiczne gminne

250.000

4270 Zakup usług remontowych

250.000

60095   Pozostała działalność

10.000

4270 Zakup usług remontowych

10.000

 
710  

Działalność usługowa 100.000
71004   Plany zagospodarowania przestrzennego

100.000

4300 Zakup usług pozostałych

100.000

 
750

  

 

Administracja publiczna 60.000
75023   Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu)

60.000

6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

60.000

 
754

  

 

Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa 100.000
75412   Ochotnicze straże pożarne

100.000

6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

100.000

 
758

 

 

Różne rozliczenia 4.143
75814   Różne rozliczenia finansowe

4.143

3020 Nagrody i wydatki osobowe nie zaliczone do wynagrodzeń

3.364

4300 Zakup usług pozostałych

779

 
801

  

Oświata i wychowanie 240.000
80101   Szkoły podstawowe

240.000

4270 Zakup usług remontowych

240.000

 
900     Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 100.000
90015   Oświetlenie ulic, placów i dróg

100.000

6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

100.000

OGÓŁEM  869.143

§ 3.            Zmniejsza się wydatki gminy o kwotę 860.000 zł

Dział Rozdział Paragraf Wyszczególnienie Kwota
700

 

Gospodarka mieszkaniowa 800.000
70095   Pozostała działalność

800.000

6050

Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych

800.000

 
750

 

 

Administracja publiczna 60.000
75023   Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu)

60.000

4270 Zakup usług remontowych

60.000

OGÓŁEM 

860.000

§  4.  W uchwale Nr XVI/240/03 Rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 30 grudnia 2003r. dokonuje się następujących zmian:

  • załącznikowi 15a do uchwały nadaje się brzmienie jak w załączniku nr 1 do niniejszej uchwały,
  • załącznikowi 15b do uchwały nadaje się brzmienie jak w załączniku nr 2 do niniejszej uchwały.

§ 5. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Miasta i Gminy Gryfino.

§ 6. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

PRZEWODNICZĄCY  RADY

Zenon Trzepacz

U Z A S A D N I E N I E

W budżecie gminy na 2004 rok dokonuje się następujących zmian:

Zwiększa się dochody gminy o 9.143 zł, z tego:

  • 5.000 zł – w związku z porozumieniem z dnia 26.03.2004r. zawartym pomiędzy Zarządem Powiatu Gryfińskiego a Burmistrzem MiG Gryfino na utrzymanie ulic powiatowych w mieście Gryfinie w zakresie czystości, zieleni i akcji „zima” na kwotę 100.000 zł wprowadzamy różnicę, ponieważ w uchwale budżetowej uchwalono kwotę 95.000 zł;
  • 4.143 zł – środki z Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej na zasiłki i czynsz mieszkaniowy dla żołnierzy będących jedynymi żywicielami rodziny.

Zwiększa się wydatki gminy o kwotę 869.143 zł, z tego:

  •     5.000 zł – porozumienie z powiatem na utrzymanie ulic powiatowych w mieście Gryfinie (różnica) (60014);
  • 250.000 zł - zwiększenie wydatków uzasadnione jest  realizacją zadań z zakresu remontów na ulicach i drogach gminnych w szczególności biorąc pod uwagę pilność oraz konieczność ze względu na obchody 750 lecia miasta Gryfina do wykonania  całego  szeregu remontów dróg gminnych oraz remonty chodników na  ulicach powiatowych zgodnie z zawartym porozumieniem (60016);
  •   10.000 zł – na bieżące remonty, konieczne do wykonania w zakresie wiat przystankowych (60095);
  • 100.000 zł – w związku z obowiązującą z dniem 11 lipca 2003 roku ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zlecono opracowanie 95 decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz konieczność przystąpienia do zmiany  studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, bez których staje się niemożliwe podejmowanie nowych planów miejscowych (71004);
  •   60.000 zł - wydatki związane z modernizacją elewacji budynku administracyjnego Urzędu (75023);
  • 100.000 zł – na zrealizowanie wpisanego zakresu rzeczowego (75412);
  •     4.143 zł – na zasiłki dla żołnierzy będących jedynymi żywicielami rodziny (75814);
  • 240.000 zł – na potrzeby rzeczowe w zakresie remontów w szkołach (80101);
  • 100.000 zł – na kontynuowanie przeglądu oświetlenia w wszystkich miejscowościach Gminy (90015).

Zmniejsza się wydatki gminy o kwotę 860.000 zł, z tego:

  •  800.000 zł - zmniejszenie wydatków uzasadnione jest małym prawdopodobieństwem wydatkowania zaplanowanej kwoty na realizację wykazanych zadań rzeczowych tj. adaptacje lokali na mieszkania komunalne (70095);
  •    60.000 zł – przeniesiono te środki na wydatki inwestycyjne związane  wykonaniem elewacji budynku urzędu (75023).

Sporządziła:
Jolanta Staruk

 
 

Szanowni Państwo!

W związku z wejściem w życie w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”) informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych. Kliknięcie przycisku „Przejdź do serwisu” oznacza zgodę na przetwarzanie danych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania serwisu.


Klauzula informacyjna ogólna

W związku z zapisami art. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz.U.UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
    Burmistrz Miasta i Gminy Gryfino
    ul. 1 Maja 16
    74 -100 Gryfino
    telefon: 91 416 20 11
    e-mail: burmistrz@gryfino.pl
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
    telefon: 91 416 20 11
    e-mail: iod@gryfino.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu:
    1. realizacji zadań wynikających z przepisów prawa, a w szczególności ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2017r., poz. 1875 ze zm.) oraz z szeregu ustaw kompetencyjnych (merytorycznych), a także obowiązków i zadań zleconych przez instytucje nadrzędne wobec Gminy;
    2. zawarcia i realizacji umów;
    3. ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej;
    4. wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;
    5. w pozostałych przypadkach dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
  4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w pkt. 3, dane osobowe mogą być udostępniane innym upoważnionym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami mogą być:
    1. podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu administratora na podstawie zawartej z nim umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych;
    2. podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
    W przypadku, gdy dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą przetwarzanie odbywa się do czasu wycofania tej zgody.
    W przypadku, gdy dane osobowe przetwarzane są w celu zawarcia i realizacji umowy przetwarzanie odbywa się przez okres niezbędny do realizacji zawartej umowy, a po tym czasie w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych po zakończeniu i rozliczeniu umowy, do czasu wycofania tej zgody.
    Ponadto w przypadku umów o dofinansowanie dane osobowe od momentu pozyskania przechowywane są przez okres wynikający z umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych.
  6. W związku z przetwarzaniem przez administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu:
    1. prawo dostępu do treści danych oraz otrzymywania ich kopii na podstawie  art. 15 RODO;
    2.  prawo do żądania sprostowania danych na podstawie art. 16 RODO,
      w przypadku gdy:
      • dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
    3. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) na podstawie art. 17 RODO, w przypadku gdy:
      • dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
      • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
      • osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,
      • dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
      • dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
    4. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO, w przypadku gdy:
      • osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,
      • przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
      • administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
      • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych - do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
    5. prawo do przenoszenia danych na podstawie art. 20 RODO, w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
      • przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę,
      • przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany; 
    6. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych, którego podstawą prawną jest:
      • niezbędność przetwarzania do wykonania zadania realizowanego  w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi bądź
      • niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią.

      Z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją. W razie wniesienia sprzeciwu, administrator nie może już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
       

  7. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z prawem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora.
    Organem właściwym do wniesienia skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. W zależności od sfery, w której przetwarzane są dane osobowe, podanie danych osobowych jest dobrowolne albo jest wymogiem ustawowym lub umownym.
  10. Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
Przejdź do serwisu