Rok 2004 - zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym

ZARZĄDZENIE Nr 0151-178/04 BURMISTRZA MIASTA I GMINY GRYFINO z dnia 31 grudnia 2004r.w sprawie zmiany budżetu gminy na 2004 rok.

ZARZĄDZENIE Nr 0151–178/04
BURMISTRZA MIASTA I GMINY GRYFINO
z dnia 31 grudnia 2004r.
 

w sprawie zmiany budżetu gminy na 2004 rok

Na podstawie §16 pkt 1 Uchwały Nr XVI/240/03 Rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 30 grudnia 2003 roku w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Gryfino na 2004r. zarządzam, co następuje:

§ 1. Zwiększa się dochody gminy o kwotę 1.800 zł

Dział Rozdział Paragraf Wyszczególnienie Kwota
801     Oświata i wychowanie 1.800
80195   Pozostała działalność 1.800
2030 Dotacje celowe przekazane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin 1.800
OGÓŁEM 1.800

§ 2. Zwiększa się wydatki gminy o kwotę 616.694 zł

Dział Rozdział Paragraf Wyszczególnienie Kwota
600     Transport i łączność 16.339
60014   Drogi publiczne powiatowe 16.339
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 16.339
 
630     Turystyka 28.509
63095   Pozostała działalność 28.509
4270 Zakup usług remontowych 28.509
 
700     Gospodarka mieszkaniowa 45.100
70095   Pozostała działalność 45.100
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 100
4270 Zakup usług remontowych 45.000
 
710     Działalność usługowa 5.350
71035   Cmentarze 5.350
4270 Zakup usług remontowych 5.350
 
750     Administracja publiczna 122.500
75011   Urzędy wojewódzkie 6.500
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 1.000
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 4.500
4120 Składki na Fundusz Pracy 1.000
75023   Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu 116.000
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 5.000
4120 Składki na Fundusz Pracy 5.000
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 20.000
4260 Zakup energii 5.000
4300 Zakup usług pozostałych 76.000
4430 Różne opłaty i składki 5.000
 
751     Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa 50
75101   Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa 50
4300 Zakup usług pozostałych 50
 
754     Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa 37.400
75412   Ochotnicze straże pożarne 31.000
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 31.000
75414   Obrona cywilna 1.400
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 1.400
75416   Straż Miejska 5.000
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 5.000
 
801     Oświata i wychowanie 168.100
80101   Szkoły podstawowe 30.300
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 30.000
4410 Podróże służbowe krajowe 300
80104   Przedszkola 2.000
4270 Zakup usług remontowych 2.000
80110   Gimnazja 95.500
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 50.000
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 2.000
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 13.000
4240 Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek 5.000
4260 Zakup energii 15.000
4270 Zakup usług remontowych 500
4300 Zakup usług pozostałych 10.000
80113   Dowożenie uczniów do szkół 22.000
4300 Zakup usług pozostałych 22.000
80114   Zespoły obsługi ekonomiczno-administracyjnej szkół 16.500
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 14.100
4270 Zakup usług remontowych 2.400
80195   Pozostała działalność 1.800
3030 Różne wydatki na rzecz osób fizycznych 400
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 1.400
 
851     Ochrona zdrowia 6.100
85154   Przeciwdziałanie alkoholizmowi 6.100
3030 Różne wydatki na rzecz osób fizycznych 6.000
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 100
 
852     Pomoc społeczna 4.406
85212   Świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego 956
4120 Składki na Fundusz Pracy 59
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 897
85219   Ośrodki pomocy społecznej 3.450
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 3.389
4430 Różne opłaty i składki 61
 
854     Edukacyjna opieka wychowawcza 39.500
85401   Świetlice szkolne 14.800
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 14.000
4240 Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek 800
85407   Placówki wychowania pozaszkolnego 24.700
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 1.500
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 9.500
4240 Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek 8.700
4260 Zakup energii 5.000
 
900     Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 107.340
90001   Gospodarka ściekowa i ochrona wód 2.000
4270 Zakup usług remontowych 2.000
90002   Gospodarka odpadami 3.000
4300 Zakup usług pozostałych 3.000
90013   Schroniska dla zwierząt 385
4300 Zakup usług pozostałych 385
90015   Oświetlenie ulic, placów i dróg 101.000
4270 Zakup usług remontowych 101.000
90095   Pozostała działalność 955
4300 Zakup usług pozostałych 955
 
921     Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego 36.000
92105   Pozostałe zadania w zakresie kultury 1.000
4301 Zakup usług pozostałych 1.000
92195   Pozostała działalność 35.000
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 10.000
4270 Zakup usług remontowych 25.000

OGÓŁEM

616.694

§ 3. Zmniejsza się wydatki gminy o kwotę 614.894 zł

Dział Rozdział Paragraf Wyszczególnienie Kwota
600     Transport i łączność 16.339
60014   Drogi publiczne powiatowe 16.339
4300 Zakup usług pozostałych 16.339
 
630     Turystyka 28.509
63095   Pozostała działalność 28.509
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 521
4300 Zakup usług pozostałych 27.988
 
700     Gospodarka mieszkaniowa 45.100
70095   Pozostała działalność 45.100
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 15.000
4260 Zakup energii 10.100
4300 Zakup usług pozostałych 20.000
 
710     Działalność usługowa 5.350
71035   Cmentarze 5.350
4300 Zakup usług pozostałych 5.350
 
750      Administracja publiczna 122.500
75023   Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu) 76.500
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 102.000
4140 Wpłaty na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych 3.500
4410 Podróże służbowe krajowe 12.000
4420 Podróże służbowe zagraniczne 5.000
 
751     Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa 50
75101   Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa 50
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 50
 
754     Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa 37.400
75412   Ochotnicze straże pożarne 31.000
3020 Zakup materiałów i wyposażenia 30.000
4270 Zakup usług remontowych 1.000
75414   Obrona cywilna 1.400
4270 Zakup usług remontowych 1.400
75416   Straż Miejska 5.000
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 5.000
 
801     Oświata i wychowanie 166.300
80101   Szkoły podstawowe 84.800
3020 Nagrody i wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń 15.000
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 52.000
4270 Zakup usług remontowych 2.500
4420 Zakup materiałów i wyposażenia 300
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 15.000
80104   Przedszkola 22.000
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 22.000
80110   Gimnazja 43.000
3020 Nagrody i wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń 18.000
4140 Wpłaty na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych 5.000
4270 Zakup usług remontowych 10.000
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 10.000
80114   Zespoły obsługi ekonomiczno-administracyjnej szkół 16.500
4260 Zakup energii 4.000
4300 Zakup usług pozostałych 5.000
4430 Różne opłaty i składki 7.500
 
851     Ochrona zdrowia 6.100
85154   Przeciwdziałanie alkoholizmowi 6.100
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 6.100
 
852     Pomoc społeczna 4.406
85212   Świadczenia rodzinne oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe z ubezpieczenia społecznego 956
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 59
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 897
85219   Ośrodki pomocy społecznej 3.450
4260 Zakup energii 3.450
 
854     Edukacyjna opieka wychowawcza 39.500
85401   Świetlice szkolne 21.300
3020 Nagrody i wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń 21.300
85407   Placówki wychowania pozaszkolnego 18.200
3020 Nagrody i wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń 7.500
4300 Zakup usług pozostałych 2.000
4410 Podróże służbowe krajowe 6.400
4420 Podróże służbowe zagraniczne 2.300
 
900     Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 107.340
90001   Gospodarka ściekowa i ochrona wód 6.340
4300 Zakup usług pozostałych 6.340
90015   Oświetlenie ulic, placów i dróg 101.000
4260 Zakup energii 101.000
 
921     Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego 36.000
92105   Pozostałe zadania w zakresie kultury  
4211 Zakup materiałów i wyposażenia 1.000
4300 Zakup usług pozostałych 35.000

OGÓŁEM

614.894

§ 4. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Miasta i Gminy.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

Burmistrz Miasta i Gminy Gryfino 

Henryk Piłat

 

UZASADNIENIE

Zmian w planie dochodów i wydatków dokonuje się na zarządzenie Wojewody Zachodniopomorskiego w sprawie zmian w budżecie na 2004r. oraz wnioski naczelników w sprawie przesunięć środków budżetowych między paragrafami, których są dysponentami, i tak:

Dochody:

  • 1.800 zł - zarządzeniem Wojewody Zachodniopomorskiego Nr 475/2004 zwiększono gminie dotację celową z tytułu realizacji zadań własnych w dziale 801 – Oświata i wychowanie, rozdziale 80195 – Pozostała działalność, z przeznaczeniem na sfinansowanie – w ramach wdrażania reformy oświaty – prac komisji kwalifikacyjnych i egzaminacyjnych w sesji letniej, powołanych do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego związanego z awansem zawodowym nauczycieli;

Wydatki:

  • Zmiany w kwotach wydatków związane są z analizą wydatków budżetowych na koniec 2004 roku i dotyczą przeniesień tych środków w celu prawidłowego ich zaklasyfikowania.

Sporządziła:
Jolanta Staruk

    
 
 

Szanowni Państwo!

W związku z wejściem w życie w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”) informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych. Kliknięcie przycisku „Przejdź do serwisu” oznacza zgodę na przetwarzanie danych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania serwisu.


Klauzula informacyjna ogólna

W związku z zapisami art. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz.U.UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
    Burmistrz Miasta i Gminy Gryfino
    ul. 1 Maja 16
    74 -100 Gryfino
    telefon: 91 416 20 11
    e-mail: burmistrz@gryfino.pl
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
    telefon: 91 416 20 11
    e-mail: iod@gryfino.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu:
    1. realizacji zadań wynikających z przepisów prawa, a w szczególności ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2017r., poz. 1875 ze zm.) oraz z szeregu ustaw kompetencyjnych (merytorycznych), a także obowiązków i zadań zleconych przez instytucje nadrzędne wobec Gminy;
    2. zawarcia i realizacji umów;
    3. ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej;
    4. wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;
    5. w pozostałych przypadkach dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
  4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w pkt. 3, dane osobowe mogą być udostępniane innym upoważnionym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami mogą być:
    1. podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu administratora na podstawie zawartej z nim umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych;
    2. podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
    W przypadku, gdy dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą przetwarzanie odbywa się do czasu wycofania tej zgody.
    W przypadku, gdy dane osobowe przetwarzane są w celu zawarcia i realizacji umowy przetwarzanie odbywa się przez okres niezbędny do realizacji zawartej umowy, a po tym czasie w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych po zakończeniu i rozliczeniu umowy, do czasu wycofania tej zgody.
    Ponadto w przypadku umów o dofinansowanie dane osobowe od momentu pozyskania przechowywane są przez okres wynikający z umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych.
  6. W związku z przetwarzaniem przez administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu:
    1. prawo dostępu do treści danych oraz otrzymywania ich kopii na podstawie  art. 15 RODO;
    2.  prawo do żądania sprostowania danych na podstawie art. 16 RODO,
      w przypadku gdy:
      • dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
    3. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) na podstawie art. 17 RODO, w przypadku gdy:
      • dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
      • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
      • osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,
      • dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
      • dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
    4. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO, w przypadku gdy:
      • osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,
      • przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
      • administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
      • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych - do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
    5. prawo do przenoszenia danych na podstawie art. 20 RODO, w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
      • przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę,
      • przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany; 
    6. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych, którego podstawą prawną jest:
      • niezbędność przetwarzania do wykonania zadania realizowanego  w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi bądź
      • niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią.

      Z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją. W razie wniesienia sprzeciwu, administrator nie może już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
       

  7. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z prawem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora.
    Organem właściwym do wniesienia skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. W zależności od sfery, w której przetwarzane są dane osobowe, podanie danych osobowych jest dobrowolne albo jest wymogiem ustawowym lub umownym.
  10. Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
Przejdź do serwisu