Rok 2012 - zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym

ZARZĄDZENIE NR 0050.117.2012 BURMISTRZA MIASTA I GMINY GRYFINO z dnia 31 października 2012 r. w sprawie zmiany budżetu gminy na 2012 rok.

ZARZĄDZENIE NR 0050.117.2012
BURMISTRZA MIASTA I GMINY GRYFINO
z dnia 31 października 2012 r.

w sprawie zmiany budżetu gminy na 2012 rok.

Na podstawie art. 249 i art. 257 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240; Dz.U. z 2010 r. Nr 28, poz.146, Nr 96, poz. 620,   Nr 123, poz.835, Nr 152, poz.1020, Nr 185, poz.1092, Nr234, poz.1386, Nr 238, poz. 1578, Nr 257, poz. 1726, z 2011 r. Nr 185, poz.1092, Nr 201, poz.1183, Nr 234, poz.1386, Nr 240, poz.1429, Nr 291, poz.1707) oraz § 13 pkt 1 Uchwały Nr XV/134/11 Rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 29 grudnia 2011 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Gryfino na rok 2012, zarządzam, co następuje:

§ 1.  Zwiększa się dochody gminy o kwotę 152.336 zł

Dział Rozdział Paragraf  Wyszczególnienie Kwota
Ośrodek Pomocy Społecznej w Gryfinie 152.336
852     Pomoc społeczna 72.397
85214   Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe 12.897
2030 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin (związków gmin) 12.879
85216   Zasiłki stałe 59.500
2030 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin (związków gmin) 59.500
854     Edukacyjna opieka wychowawcza 79.939
85415   Pomoc materialna dla uczniów 79.939
2030 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin (związków gmin) 79.939
OGÓŁEM 152.336

§ 2.  Zwiększa się wydatki gminy o kwotę 223.991 zł

Dział Rozdział Paragraf  Wyszczególnienie Kwota
Ośrodek Pomocy Społecznej w Gryfinie 152.336
852     Pomoc społeczna 72.397
85214   Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe 12.897
3110 Świadczenia społeczne 12.879
85216   Zasiłki stałe 59.500
3110 Świadczenia społeczne 59.500
854     Edukacyjna opieka wychowawcza 79.939
85415   Pomoc materialna dla uczniów 79.939
3240 Stypendia dla uczniów 79.939
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gryfinie 12.360
550     Hotele i restauracje 6.360
55095   Pozostała działalność 6.360
4480 Podatek od nieruchomości 6.360
926     Kultura fizyczna 6.000
92601   Obiekty sportowe 6.000
4480 Podatek od nieruchomości 6.000
Szkoła Podstawowa Nr 1 w Gryfinie 180
854     Edukacyjna opieka wychowawcza 180
85415   Pomoc materialna dla uczniów 180
3260 Inne formy pomocy dla uczniów 180
Szkoła Podstawowa Nr 4 w Gryfinie 540
854     Edukacyjna opieka wychowawcza 540
85415   Pomoc materialna dla uczniów 540
3260 Inne formy pomocy dla uczniów 540
Szkoła Podstawowa w Radziszewie 900
854     Edukacyjna opieka wychowawcza 900
85415   Pomoc materialna dla uczniów 900
3260 Inne formy pomocy dla uczniów 900
Szkoła Podstawowa w Żabnicy 750
854     Edukacyjna opieka wychowawcza 750
85415   Pomoc materialna dla uczniów 750
3260 Inne formy pomocy dla uczniów 750
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Gryfinie 6.200
801     Oświata i wychowanie 6.200
80120   Licea ogólnokształcące 6.200
6060 Wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych 6.200
Zespół Szkół w Chwarstnicy 2.430
854     Edukacyjna opieka wychowawcza 2.430
85415   Pomoc materialna dla uczniów 2.430
3260 Inne formy pomocy dla uczniów 2.430
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Gryfinie 5.104
801     Oświata i wychowanie 3.634
80101   Szkoły podstawowe 3.634
6060 Wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych 3.634
854     Edukacyjna opieka wychowawcza 1.470
85415   Pomoc materialna dla uczniów 1.470
3260 Inne formy pomocy dla uczniów 1.470
Zespół Szkół w Gardnie 13.481
801     Oświata i wychowanie 11.866
80110   Gimnazja 11.866
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 11.866
854     Edukacyjna opieka wychowawcza 1.615
85415   Pomoc materialna dla uczniów 1.615
3260 Inne formy pomocy dla uczniów 1.615
Zespół Szkół w Gryfinie 29.710
801     Oświata i wychowanie 28.995
80101   Szkoły podstawowe 21.000
3020 Wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń 1.000
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 20.000
80148   Stołówki szkolne i przedszkolne 7.995
6060 Wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych 7.995
854     Edukacyjna opieka wychowawcza 715
85415   Pomoc materialna dla uczniów 715
3260 Inne formy pomocy dla uczniów 715
OGÓŁEM 223.991

§ 3.  Zmniejsza się wydatki gminy o kwotę 71.655 zł

Dział Rozdział Paragraf Wyszczególnienie Kwota
Urząd Miasta i Gminy w Gryfinie 20.466
854     Edukacyjna opieka wychowawcza 8.600
85415   Pomoc materialna dla uczniów 8.600
3260 Inne formy pomocy dla uczniów 8.600
801     Oświata i wychowanie 11.866
80110   Gimnazja 11.866
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 11.866
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Gryfinie 6.200
801     Oświata i wychowanie 6.200
80110   Gimnazja 4.100
4270 Zakup usług remontowych 2.600
4700 Szkolenia pracowników niebędących członkami służby cywilnej 1.500
80120   Licea ogólnokształcące 2.100
4270 Zakup usług remontowych 2.100
Zespół Szkół w Gryfinie 28.995
801     Oświata i wychowanie 28.995
80110   Gimnazja 21.000
3020 Wydatki osobowe niezaliczone do wynagrodzeń 1.000
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 20.000
80148   Stołówki szkolne i przedszkolne 7.995
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 7.995
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Gryfinie 3.634
801     Oświata i wychowanie 3.634
80101   Szkoły podstawowe 3.634
4300 Zakup usług pozostałych 3.634
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Gryfinie 12.360
550     Hotele i restauracje 6.360
55095   Pozostała działalność 6.360
4170 Wynagrodzenia bezosobowe 6.360
926     Kultura fizyczna 6.000
92601   Obiekty sportowe 6.000
4440 Odpis na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 6.000
OGÓŁEM 71.655

§ 4. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Miasta i Gminy.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Burmistrz Miasta i Gminy Gryfino

Henryk Piłat

 

U Z A S A D N I E N I E

Dział 550

  • 6.360 zł – zmian w planie wydatków dokonuje się zgodnie z wnioskiem Dyrektora Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gryfinie w celu zabezpieczenia środków na podatek od nieruchomości.

Dział 801

  • 3.634 zł – zmian w planie wydatków dokonuje się zgodnie z wnioskiem Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 2 w Gryfinie w celu zabezpieczenia środków na zakup projektora.
  • 11.866 zł – zmian w planie wydatków dokonuje się zgodnie z wnioskiem Dyrektora Zespołu Szkół w Gardnie w celu zabezpieczenia środków na odprawę rentową.
  • 28.995 zł – zmian w planie wydatków dokonuje się zgodnie z wnioskiem Dyrektora Zespołu Szkół w Gryfinie w celu zabezpieczenia środków na świadczenia z tytułu BHP, opłacenie składek na ubezpieczenia społeczne oraz na zakup patelni elektrycznej.
  • 6.200 zł – zmian w planie wydatków dokonuje się zgodnie z wnioskiem Dyrektora Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Gryfinie w celu zabezpieczenia środków na zakup serwera.

Dział 852

  • 73.397 zł – zmian w planie dochodów i wydatków dokonuje się zgodnie z zarządzeniem Wojewody Zachodniopomorskiego Nr 539/2012 (środki z rezerwy celowa poz.34) z przeznaczeniem dofinansowanie wypłaty zasiłków okresowych – 12.879 zł oraz na dofinansowanie wypłaty zasiłków stałych – 59.500 zł  (działania 13.1.1.7.). Zadania realizuje Ośrodek Pomocy Społecznej w Gryfinie.

Dział 854

  • 79.939 zł – zmian w planie dochodów i wydatków dokonuje się zgodnie z zarządzeniem Wojewody Zachodniopomorskiego Nr 596/2012 (środki z rezerwy celowa poz.26) z przeznaczeniem dofinansowanie świadczeń pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym - art. 90d i 90e ustawy o systemie oświaty. (działania 3.1.5.5.). Zadania realizuje Ośrodek Pomocy Społecznej w Gryfinie.
  • 8.600 zł – zmian w planie wydatków dokonuje się zgodnie wnioskiem Naczelnika Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych. Środki przenosi się po otrzymaniu informacji ze szkół na dofinansowanie zakupu podręczników dla uczniów w ramach Rządowego programu pomocy uczniom w 2012 r.  –  „Wyprawka szkolna” (podzadanie 3.1.5., działanie 3.1.5.4.).

Dział 926

  • 6.000 zł – zmian w planie wydatków dokonuje się zgodnie z wnioskiem Dyrektora Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gryfinie w celu zabezpieczenia środków na podatek od nieruchomości.

Sporządziła:
S.Skrzyniarz

 
 

Szanowni Państwo!

W związku z wejściem w życie w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”) informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych. Kliknięcie przycisku „Przejdź do serwisu” oznacza zgodę na przetwarzanie danych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania serwisu.


Klauzula informacyjna ogólna

W związku z zapisami art. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz.U.UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
    Burmistrz Miasta i Gminy Gryfino
    ul. 1 Maja 16
    74 -100 Gryfino
    telefon: 91 416 20 11
    e-mail: burmistrz@gryfino.pl
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
    telefon: 91 416 20 11
    e-mail: iod@gryfino.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu:
    1. realizacji zadań wynikających z przepisów prawa, a w szczególności ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2017r., poz. 1875 ze zm.) oraz z szeregu ustaw kompetencyjnych (merytorycznych), a także obowiązków i zadań zleconych przez instytucje nadrzędne wobec Gminy;
    2. zawarcia i realizacji umów;
    3. ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej;
    4. wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;
    5. w pozostałych przypadkach dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
  4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w pkt. 3, dane osobowe mogą być udostępniane innym upoważnionym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami mogą być:
    1. podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu administratora na podstawie zawartej z nim umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych;
    2. podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
    W przypadku, gdy dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą przetwarzanie odbywa się do czasu wycofania tej zgody.
    W przypadku, gdy dane osobowe przetwarzane są w celu zawarcia i realizacji umowy przetwarzanie odbywa się przez okres niezbędny do realizacji zawartej umowy, a po tym czasie w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych po zakończeniu i rozliczeniu umowy, do czasu wycofania tej zgody.
    Ponadto w przypadku umów o dofinansowanie dane osobowe od momentu pozyskania przechowywane są przez okres wynikający z umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych.
  6. W związku z przetwarzaniem przez administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu:
    1. prawo dostępu do treści danych oraz otrzymywania ich kopii na podstawie  art. 15 RODO;
    2.  prawo do żądania sprostowania danych na podstawie art. 16 RODO,
      w przypadku gdy:
      • dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
    3. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) na podstawie art. 17 RODO, w przypadku gdy:
      • dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
      • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
      • osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,
      • dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
      • dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
    4. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO, w przypadku gdy:
      • osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,
      • przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
      • administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
      • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych - do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
    5. prawo do przenoszenia danych na podstawie art. 20 RODO, w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
      • przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę,
      • przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany; 
    6. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych, którego podstawą prawną jest:
      • niezbędność przetwarzania do wykonania zadania realizowanego  w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi bądź
      • niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią.

      Z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją. W razie wniesienia sprzeciwu, administrator nie może już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
       

  7. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z prawem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora.
    Organem właściwym do wniesienia skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. W zależności od sfery, w której przetwarzane są dane osobowe, podanie danych osobowych jest dobrowolne albo jest wymogiem ustawowym lub umownym.
  10. Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
Przejdź do serwisu