Rok 2007 - zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym

ZARZĄDZENIE NR 0151-73/07 BURMISTRZA MIASTA I GMINY GRYFINO z dnia 27 czerwca 2007r. w sprawie zmiany budżetu gminy na 2007 rok

ZARZĄDZENIE NR 0151-73/07
BURMISTRZA MIASTA I GMINY GRYFINO
z dnia 27 czerwca 2007r.
 

w sprawie zmiany budżetu gminy na 2007 rok

Na podstawie art. 188 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 249, poz. 2104, Nr 169, poz. 1420; 2006r. Nr 45, poz. 319, Nr 104, poz. 708, Nr 170, poz. 1271 i poz. 1218, Nr 187, poz. 1381, Nr 249, poz. 1832) oraz § 11 pkt 3 Uchwały Nr III/32/06 Rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 28 grudnia 20069. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Gryfino na 2007 rok;  zarządzam, co następuje:

§ 1. Zwiększa się dochody gminy o kwotę 85.681,26  zł

Dział Rozdział Paragraf

Wyszczególnienie

Kwota
010     Rolnictwo i łowiectwo 335,26
01095   Pozostała działalność 335,26
2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami 335,26
 
801     Oświata i wychowanie 65.250
80195   Pozostała działalność 65.250
2030 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin (związków gmin) 65.250
 
852    

Pomoc społeczna

20.096

85214   Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe 20.096
2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami 20.096
OGÓŁEM 85.681,26

§ 2. Zwiększa się wydatki gminy o kwotę 242.626,26  zł

Dział Rozdział Paragraf

Wyszczególnienie

Kwota

URZĄD MIASTA I GMINY GRYFINO

010     Rolnictwo i łowiectwo 335,26
01095   Pozostała działalność 335,26
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 6,57
4430 Różne opłaty i składki 328,69
 
600      Transport i łączność 15.000
60016    Drogi publiczne gminne 15.000
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 15.000
 
630      Turystyka 15.500
63095     Pozostała działalność 15.500
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 1.500
4170 Wynagrodzenia bezosobowe 14.000
 
710     Działalność usługowa 75.000
71004   Plany zagospodarowania przestrzennego 75.000
4170 Wynagrodzenia bezosobowe 35.000
71095   Pozostała działalność 40.000
4300 Zakup usług pozostałych 40.000
 
801     Oświata i wychowanie 65.250
80195   Pozostała działalność 65.250
4300 Zakup usług pozostałych 65.250
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W GRYFINIE
852     Pomoc społeczna 20.096
85214   Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe 20.096
3110 Świadczenia społeczne 20.096
OŚRODEK SPORTU I REKREACJI
550     Hotele i restauracje 43.545
55095   Pozostała działalność 43.545
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 2.600
4260 Zakup energii 17.005
4300 Zakup usług pozostałych 23.940
 
926     Kultura fizyczna i sport 7.900
92601   Obiekty sportowe 7.900
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 7.900
OGÓŁEM 242.626,26

§ 3. Zmniejsza się wydatki gminy o kwotę 156.945  zł

Dział Rozdział Paragraf

Wyszczególnienie

Kwota

URZĄD MIASTA I GMINY

600     Transport i łączność 15.000
60016   Drogi publiczne gminne 15.000
4270 Zakup usług remontowych 15.000
 
630     Turystyka 15.500
63095   Pozostała działalność 15.500
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 15.500
 
710     Działalność usługowa 75.000
71004   Plany zagospodarowania przestrzennego 75.000
4300 Zakup usług pozostałych 75.000
OŚRODEK SPORTU I REKREACJI
550     Hotele i restauracje 43.545
55095   Pozostała działalność 43.545
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 30.815
4110 Składki na ubezpieczenie społeczne 11.350
4120 Składki na Fundusz Pracy 1.380
 
926     Kultura fizyczna i sport 7.900
92601   Obiekty sportowe 7.900
4040 Dodatkowe wynagrodzenia roczne 7.900
OGÓŁEM 156.945

§ 4. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Miasta i Gminy.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Burmistrz Miasta i Gminy Gryfino 

Henryk Piłat

U Z A S A D N I E N I E

Dział 010

  • 335,26zł – dodatkowe środki, pochodzą z dotacji celowej (Zarządzenie Wojewody Zachodniopomorskiego Nr 256/2007) z przeznaczeniem na zwrot części podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej przez producentów rolnych z województwa zachodniopomorskiego oraz pokrycie kosztów postępowania w sprawi jego zwrotu;

Dział 600

  • 15.000 zł – zmian dokonuje się na wniosek Naczelnika Wydziału Planowania Przestrzennego, Rozwoju i Inwestycji z przeznaczeniem na demontaż uszkodzonych wiat przystankowych;

Dział 630

  • 15.500 zł – zmian dokonuje się na wniosek Naczelnika Wydziału Edukacji i Spraw  Społecznych z przeznaczeniem na wynagrodzenia dla ratowników wodnych zabezpieczających plażę zorganizowaną przez UMiG w m.Wirów;

Dział 710

  • 75.000 zł - zmian dokonuje się na wniosek Naczelnika Wydziału Planowania Przestrzennego, Rozwoju i Inwestycji z przeznaczeniem na opracowanie dodatkowych analiz, studiów i koncepcji w celu aktualizacji Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i gminy Gryfino;

Dział 801

  • 65.250 zł – dodatkowe środki, pochodzą z dotacji celowej (Zarządzenie Wojewody Zachodniopomorskiego Nr 245/2007) z przeznaczeniem na dofinansowanie pracodawcom kosztów przygotowania zawodowego młodocianych pracowników (I transza).

Dział 852

  • 20.096 zł – dodatkowe środki, pochodzą z dotacji celowej (Zarządzenie Wojewody Zachodniopomorskiego Nr 238/2007) z przeznaczeniem na wypłatę zasiłków stałych.

Dział 550, 926

  • 51.445 zł – zmian dokonuje się na wniosek Dyrektora Ośrodka Sportu i Rekreacji w Gryfinie celem uregulowania faktur za zakupione materiały, energię i usługi wynikające z bieżącej działalności ośrodka.

Sporządziła:
Jolanta Staruk

    
 
 

Szanowni Państwo!

W związku z wejściem w życie w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”) informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych. Kliknięcie przycisku „Przejdź do serwisu” oznacza zgodę na przetwarzanie danych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania serwisu.


Klauzula informacyjna ogólna

W związku z zapisami art. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz.U.UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
    Burmistrz Miasta i Gminy Gryfino
    ul. 1 Maja 16
    74 -100 Gryfino
    telefon: 91 416 20 11
    e-mail: burmistrz@gryfino.pl
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
    telefon: 91 416 20 11
    e-mail: iod@gryfino.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu:
    1. realizacji zadań wynikających z przepisów prawa, a w szczególności ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2017r., poz. 1875 ze zm.) oraz z szeregu ustaw kompetencyjnych (merytorycznych), a także obowiązków i zadań zleconych przez instytucje nadrzędne wobec Gminy;
    2. zawarcia i realizacji umów;
    3. ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej;
    4. wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;
    5. w pozostałych przypadkach dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
  4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w pkt. 3, dane osobowe mogą być udostępniane innym upoważnionym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami mogą być:
    1. podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu administratora na podstawie zawartej z nim umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych;
    2. podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
    W przypadku, gdy dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą przetwarzanie odbywa się do czasu wycofania tej zgody.
    W przypadku, gdy dane osobowe przetwarzane są w celu zawarcia i realizacji umowy przetwarzanie odbywa się przez okres niezbędny do realizacji zawartej umowy, a po tym czasie w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych po zakończeniu i rozliczeniu umowy, do czasu wycofania tej zgody.
    Ponadto w przypadku umów o dofinansowanie dane osobowe od momentu pozyskania przechowywane są przez okres wynikający z umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych.
  6. W związku z przetwarzaniem przez administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu:
    1. prawo dostępu do treści danych oraz otrzymywania ich kopii na podstawie  art. 15 RODO;
    2.  prawo do żądania sprostowania danych na podstawie art. 16 RODO,
      w przypadku gdy:
      • dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
    3. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) na podstawie art. 17 RODO, w przypadku gdy:
      • dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
      • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
      • osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,
      • dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
      • dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
    4. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO, w przypadku gdy:
      • osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,
      • przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
      • administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
      • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych - do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
    5. prawo do przenoszenia danych na podstawie art. 20 RODO, w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
      • przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę,
      • przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany; 
    6. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych, którego podstawą prawną jest:
      • niezbędność przetwarzania do wykonania zadania realizowanego  w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi bądź
      • niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią.

      Z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją. W razie wniesienia sprzeciwu, administrator nie może już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
       

  7. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z prawem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora.
    Organem właściwym do wniesienia skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. W zależności od sfery, w której przetwarzane są dane osobowe, podanie danych osobowych jest dobrowolne albo jest wymogiem ustawowym lub umownym.
  10. Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
Przejdź do serwisu