Rok 2007 - zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym

ZARZĄDZENIE NR 0151-154/07 BURMISTRZA MIASTA I GMINY GRYFINO z dnia 21 listopada 2007r. w sprawie zmiany budżetu gminy na 2007 rok

ZARZĄDZENIE NR 0151-154/07
BURMISTRZA MIASTA I GMINY GRYFINO
z dnia  21 listopada 2007r.


w sprawie zmiany budżetu gminy na 2007 rok

Na podstawie art. 186 ust. 1 pkt 1, art. 188 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 30 czerwca 2005r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r. Nr 249, poz. 2104, Nr 169, poz. 1420; z 2006r. Nr 45, poz. 319, Nr 104, poz. 708, Nr 170, poz. 1271 i poz. 1218, Nr 187, poz. 1381, Nr 249, poz. 1832 z 2007r. Nr 88, poz. 587, Nr 115, poz. 791, Nr 140, poz. 984) oraz § 11 pkt 3 Uchwały Nr III/32/06 Rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 28 grudnia 2006 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Gryfino na 2007 rok zarządzam, co następuje:

§ 1. Zwiększa się dochody gminy o kwotę  216.340,35

Dział Rozdział Paragraf Wyszczególnienie Kwota
URZĄD MIASTA I GMINY W GRYFINIE
010     Rolnictwo i łowiectwo 135.349,35
01095   Pozostała działalność 135.349,35
2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami 135.349,35
 
750     Administracja publiczna 9.954
75011   Urzędy wojewódzkie 9.954
2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami 9.954
 
801     Oświata i wychowanie 47.900
80195   Pozostała działalność 47.900
2030 Dotacje celowe z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin (związków gmin) 47.900
 
854     Edukacyjna opieka wychowawcza 23.137
85407   Placówki wychowania pozaszkolnego 6.480
2030 Dotacje celowe z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin (związków gmin) 6.480
85415 Pomoc materialna dla uczniów 16.657
2030 Dotacje celowe z budżetu państwa na realizację własnych zadań bieżących gmin (związków gmin) 16.657
OGÓŁEM 216.340,35

§ 2. Zwiększa się wydatki gminy o kwotę 627.362,91  zł

Dział Rozdział Paragraf Wyszczególnienie Kwota
URZĄD MIASTA I GMINY W GRYFINIE
010     Rolnictwo i łowiectwo 135.349,35
01095   Pozostała działalność 135.349,35
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 1.253,91
4300 Zakup usług pozostałych 1.400
4430 Różne opłaty i składki 132.695,44
URZĄD MIASTA I GMINY W GRYFINIE
700     Gospodarka mieszkaniowa 200.000
70095   Pozostała działalność 200.000
4270 Zakup usług remontowych 200.000
 
750     Administracja publiczna 213.414
75011   Urzędy wojewódzkie 9.954
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 9.954
75023   Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu) 198.460
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 17.000
4270 Zakup usług remontowych 35.000
4300 Zakup usług pozostałych 93.960
4350 Zakup usług dostępu do sieci Internet 5.000
4700 Szkolenia pracowników niebędących członkami korpusu służby cywilnej 6.500
6060 Wydatki na zakupy inwestycyjne jednostek budżetowych 41.000
75095   Pozostała działalność 5.000
4300 Zakup usług pozostałych 5.000
 
751     Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sadownictwa 3.062,56
75108   Wybory do Sejmu i Senatu 3.062,56
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 203,94
4120 Składki na Fundusz Pracy 72,56
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 2.786,06
 
756     Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem 4.000
75647   Pobór podatków, opłat i niepodatkowych należności budżetowych 4.000
4300 Zakup usług pozostałych 4.000
 
801     Oświata i wychowanie 47.900
80195   Pozostała działalność 47.900
4170 Wynagrodzenia bezosobowe 480
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 2.420
6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych 45.000
ZESPÓŁ EKONOMICZNO ADMINISTRACYJNY SZKÓŁ W GRYFINIE
854     Edukacyjna opieka wychowawcza 23.137
85407   Placówki wychowania pozaszkolnego 6.480
4170 Wynagrodzenia bezosobowe 320
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 4.240
4300 Zakup usług pozostałych 1.920
85415   Pomoc materialna dla uczniów 16.657
3240 Stypendia dla uczniów 16.657
URZĄD MIASTA I GMINY W GRYFINIE
900     Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 500
90001   Gospodarka ściekowa 500
4430 Różne opłaty i składki 500
OGÓŁEM 627.362,91

§ 3. Zmniejsza się wydatki gminy o kwotę  411.022,56 zł

Dział Rozdział Paragraf Wyszczególnienie Kwota
URZĄD MIASTA I GMINY  W GRYFINIE
700     Gospodarka mieszkaniowa 200.000
70095   Pozostała działalność 200.000
4260 Zakup energii 150.000
4270 Zakup usług remontowych 50.000
 
750     Administracja publiczna 203.460
75023   Urzędy gmin (miast i miast na prawach powiatu) 103.460
4010 Wynagrodzenia osobowe pracowników 100.000
4110 Składki na ubezpieczenia społeczne 21.960
4170 Wynagrodzenia bezosobowe 40.000
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 20.000
4370 Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej 5.000
4440 Odpisy na zakładowy fundusz świadczeń socjalnych 16.500
 
751     Urzędy naczelnych organów władzy państwowej, kontroli i ochrony prawa oraz sądownictwa 3.062,56
75108   Wybory do Sejmu i Senatu 3.062,56
4300 Zakup usług pozostałych 3.062,56
 
756     Dochody od osób prawnych, od osób fizycznych i od innych jednostek nieposiadających osobowości prawnej oraz wydatki związane z ich poborem 4.000
75647   Pobór podatków, opłat i niepodatkowych należności budżetowych 4.000
4100 Wynagrodzenia agencyjno-prowizyjne 1.500
4610 Koszty postępowania sądowego i prokuratorskiego 2.500
 
900     Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 500
90004   Utrzymanie zieleni w miastach i gminach 500
4430 Różne opłaty i składki 500
OGÓŁEM 411.022,56

§ 4. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Miasta i Gminy.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Burmistrz Miasta i Gminy Gryfino

Henryk Piłat

 

U Z A S A D N I E N I E

D O C H O D Y

Dział 010

  • 135.349,35 zł – zmian dokonuje się w związku z Zarządzeniem Wojewody Zachodniopomorskiego Nr 523/2007 z przeznaczeniem na zwrot części podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej przez producentów rolnych z województwa zachodniopomorskiego oraz pokrycie kosztów postępowania w sprawie jego zwrotu poniesionych przez gminę;

Dział 750

  • 9.954 zł - zmian dokonuje się w związku z Zarządzeniem Wojewody Zachodniopomorskiego Nr 487/2007 z przeznaczeniem na sfinansowanie kosztów wydawania dowodów osobistych;

Dział 801

  • 480 zł - zmian dokonuje się w związku z Zarządzeniem Wojewody Zachodniopomorskiego Nr 514/2007 z przeznaczeniem na sfinansowanie– w ramach wdrażania reformy oświaty - prac komisji kwalifikacyjnych i egzaminacyjnych powołanych do rozpatrzenia wniosków nauczycieli o wyższy stopień awansu zawodowego;
  • 2.420 zł - zmian dokonuje się w związku z Zarządzeniem Wojewody Zachodniopomorskiego Nr 496/2007 z przeznaczeniem na dofinansowanie zakupu lektur do bibliotek szkolnych szkół podstawowych i gimnazjów położonych na terenach wiejskich;
  • 45.000 zł - zmian dokonuje się w związku z Zarządzeniem Wojewody Zachodniopomorskiego Nr 489/2007 z przeznaczeniem na dofinansowanie zakupu i instalacji w szkołach i placówkach oświatowych zestawów do monitorowania wizyjnego, a także dofinansowanie modernizacji lub rozszerzenia istniejącej sieci monitoringu - zgodnie z uchwałą Rady Ministrów Nr 156/2007 z dnia 15 września 2007r. w sprawie Rządowego programu wspierania w latach 2007-2009 organów prowadzących w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki w publicznych szkołach i placówkach „Monitoring wizyjny w szkołach i placówkach”;

Dział 854

  • 6.480 zł -  zmian dokonuje się w związku z Zarządzeniem Wojewody Zachodniopomorskiego Nr 500/2007 z przeznaczeniem na realizacje zadania pn: Wspieranie programów edukacyjnych i profilaktycznych realizowanych przez placówki wychowania pozaszkolnego, ujętego w rządowym programie poprawy stanu bezpieczeństwa w szkołach i placówkach „Zero tolerancji dla przemocy w szkole” (tytuł programu: IX Grand Prix Gryfina w Biegach Górskich);
  • 16.657 zł - zmian dokonuje się w związku z Zarządzeniem Wojewody Zachodniopomorskiego Nr 490/2007 z przeznaczeniem na dofinansowanie świadczeń pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym;

W Y D A T K I

Dział 010

  • 135.349,35 zł – zmian dokonuje się na wniosek Naczelnika Wydziału Podatków i Opłat Lokalnych w związku z realizacją zadania zleconego przez administrację rządową w postaci podatku akcyzowego wykorzystywanego do produkcji rolnej na podstawie ustawy z dnia 10 marca 2006r. o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej;

Dział 700

200.000 zł - zmian dokonuje się na wniosek Naczelnika Wydziału Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska, przeniesienie powyższej kwoty wynika z przewidywanego pozostania środków na wskazanych paragrafach pozostających w dyspozycji Wydziału Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska; środki te zostały przekazane Wydziałowi Planowania Przestrzennego, Strategii, Rozwoju i Inwestycji na sfinansowanie wymiany stolarki okiennej w lokalach komunalnych w budynku przy ul. Bol.Chrobrego 8-17 w Gryfinie;

Dział 750

  • 9.954 zł – zmian dokonuje się w związku z zakupem druków związanych z wydawaniem dowodów osobistych;
  • 100.000 zł -  zmian dokonuje się na wniosek Naczelnika Wydziału Organizacyjnego z przeznaczeniem na zakup sprzętu czyszczącego dla obsługi urzędu (odkurzacze, urządzenia parowo-wodne do prania dywanów) oraz zakup sprzętu komputerowego na potrzeby urzędu (4 laptopy);
  • 98.460 zł – zmian dokonuje się na wniosek Naczelnika Wydziału Organizacyjnego z przeznaczeniem na pokrycie zobowiązań finansowych powstałych w wyniku realizacji nałożonych na Wydział Organizacyjny zadań (szkolenia pracowników, ogłoszenia prasowe, usługi windykacyjne, prawne, pocztowe);
  • 5.000 zł - zmian dokonuje się na wniosek Naczelnika Wydziału Organizacyjnego z przeznaczeniem na pokrycie zobowiązań finansowych powstałych w wyniku realizacji nałożonych na Wydział Organizacyjny zadań (opłaty za usługę dostępu do Internetu);

Dział 751

  • 3.062,56 zł - zmian dokonuje się na wniosek Naczelnika Wydziału Organizacyjnego z przeznaczeniem na pokrycie zobowiązań finansowych powstałych przy organizacji wyborów do Sejmu i Senatu;

Dział 756

  • 4.000 zł – zmian dokonuje się na wniosek Naczelnika Wydziału Podatków i Opłat Lokalnych w związku z  rosnącymi wydatkami na koszty egzekucyjne i opłaty komornicze oraz ekspertyzy biegłych w zakresie prawa budowlanego  oraz kancelarii prawnych w związku z toczącymi się postępowaniami podatkowymi;

Dział 801

  • 480 zł – zmian dokonuje się w związku z finansowaniem prac komisji kwalifikacyjnych i egzaminacyjnych powołanych do rozpatrzenia wniosków nauczycieli o wyższy stopień awansu zawodowego;
  • 2.420 zł - zmian dokonuje się w związku z dofinansowaniem zakupu lektur do bibliotek szkolnych szkół podstawowych i gimnazjów z terenów wiejskich;
  • 45.000 zł - zmian dokonuje się w związku z dofinansowaniem zakupu i  instalacji w szkołach i placówkach oświatowych zestawów do monitorowania wizyjnego, a także dofinansowanie modernizacji lub rozszerzenia istniejącej sieci monitoringu;

Dział 854

  • 6.480 zł - zmian dokonuje się w związku z realizacją zadania mającego na celu poprawę bezpieczeństwa w szkołach i placówkach oświatowych;
  • 16.657 zł - zmian dokonuje się w związku z dofinansowaniem świadczeń pomocy o charakterze socjalnym dla uczniów.

Dział 900

  • 500 zł - zmian dokonuje się na wniosek Naczelnika Wydziału Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska w związku z koniecznością zapewnienia odpowiednich środków finansowych na dokonanie opłat środowiskowych z tytułu wprowadzania wód opadowych z terenów gminnych do środowiska

Sporządziła:
Jolanta Staruk

    
 
 

Szanowni Państwo!

W związku z wejściem w życie w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”) informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych. Kliknięcie przycisku „Przejdź do serwisu” oznacza zgodę na przetwarzanie danych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania serwisu.


Klauzula informacyjna ogólna

W związku z zapisami art. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz.U.UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
    Burmistrz Miasta i Gminy Gryfino
    ul. 1 Maja 16
    74 -100 Gryfino
    telefon: 91 416 20 11
    e-mail: burmistrz@gryfino.pl
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
    telefon: 91 416 20 11
    e-mail: iod@gryfino.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu:
    1. realizacji zadań wynikających z przepisów prawa, a w szczególności ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2017r., poz. 1875 ze zm.) oraz z szeregu ustaw kompetencyjnych (merytorycznych), a także obowiązków i zadań zleconych przez instytucje nadrzędne wobec Gminy;
    2. zawarcia i realizacji umów;
    3. ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej;
    4. wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;
    5. w pozostałych przypadkach dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
  4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w pkt. 3, dane osobowe mogą być udostępniane innym upoważnionym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami mogą być:
    1. podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu administratora na podstawie zawartej z nim umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych;
    2. podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
    W przypadku, gdy dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą przetwarzanie odbywa się do czasu wycofania tej zgody.
    W przypadku, gdy dane osobowe przetwarzane są w celu zawarcia i realizacji umowy przetwarzanie odbywa się przez okres niezbędny do realizacji zawartej umowy, a po tym czasie w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych po zakończeniu i rozliczeniu umowy, do czasu wycofania tej zgody.
    Ponadto w przypadku umów o dofinansowanie dane osobowe od momentu pozyskania przechowywane są przez okres wynikający z umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych.
  6. W związku z przetwarzaniem przez administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu:
    1. prawo dostępu do treści danych oraz otrzymywania ich kopii na podstawie  art. 15 RODO;
    2.  prawo do żądania sprostowania danych na podstawie art. 16 RODO,
      w przypadku gdy:
      • dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
    3. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) na podstawie art. 17 RODO, w przypadku gdy:
      • dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
      • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
      • osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,
      • dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
      • dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
    4. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO, w przypadku gdy:
      • osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,
      • przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
      • administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
      • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych - do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
    5. prawo do przenoszenia danych na podstawie art. 20 RODO, w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
      • przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę,
      • przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany; 
    6. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych, którego podstawą prawną jest:
      • niezbędność przetwarzania do wykonania zadania realizowanego  w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi bądź
      • niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią.

      Z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją. W razie wniesienia sprzeciwu, administrator nie może już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
       

  7. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z prawem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora.
    Organem właściwym do wniesienia skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. W zależności od sfery, w której przetwarzane są dane osobowe, podanie danych osobowych jest dobrowolne albo jest wymogiem ustawowym lub umownym.
  10. Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
Przejdź do serwisu