Rok 2013 - zgodnie z art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym

ZARZĄDZENIE NR 0050.126.2013 BURMISTRZA MIASTA I GMINY GRYFINO z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie zmiany budżetu gminy na 2013 rok.

ZARZĄDZENIE NR 0050.126.2013
BURMISTRZA MIASTA I GMINY GRYFINO
z dnia 26 listopada 2013 r.

w sprawie zmiany budżetu gminy na 2013 rok.

Na podstawie art. 249 i art. 257 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 885 i poz. 938) oraz § 13 pkt 1 Uchwały Nr XXX/257/2013 Rady Miejskiej w Gryfinie z dnia 31 stycznia 2013 r. w sprawie uchwalenia budżetu Gminy Gryfino na rok 2013, zarządzam, co następuje

§ 1. Zwiększa się dochody gminy z tytułu realizacji zadań własnych o kwotę 58.138,94 zł

Dział Rozdział Paragraf Wyszczególnienie Kwota
Urząd Miasta i Gminy w Gryfinie
801     Oświata i wychowanie 50.394,94
80195   Pozostała działalność 50.394,94
2020 Dotacje celowe przekazane z budżetu państwa na zadania bieżące 50.394,94
Ośrodek Pomocy Społecznej w Gryfinie
852     Pomoc społeczna 7.744
85216   Zasiłki stałe 7.744
2030 Dotacje celowe przekazane z budżetu państwa na realizację bieżących zadań własnych gmin 7.744
OGÓŁEM 58.138,94

§ 2. Zwiększa się dochody gminy z tytułu realizacji zadań zleconych o kwotę 2.171 zł

Dział Rozdział Paragraf Wyszczególnienie Kwota
Ośrodek Pomocy Społecznej w Gryfinie
852     Pomoc społeczna 2.171
85295   Pozostała działalność 2.171
2010 Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (związkom gmin) ustawami 2.171
OGÓŁEM 2.171

§ 3. Zwiększa się wydatki gminy z tytułu realizacji zadań własnych o kwotę 95.238,94 zł

Dział Rozdział Paragraf  Wyszczególnienie Kwota
Urząd Miasta i Gminy w Gryfinie
630      Turystyka 16.150
63003   Zadania w zakresie upowszechniania turystyki 16.150
6059 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych 16.150
750     Administracja publiczna 9.000
75022   Rady gmin (miast i miast na prawach powiatu) 9.000
3030 Różne wydatki na rzecz osób fizycznych 9.000
801     Oświata i wychowanie 50.394,94
80195 4300 Pozostała działalność 50.394,94
Zakup usług pozostałych 50.394,94
900     Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 8.500
90001   Gospodarka ściekowa i ochrona wód 8.500
6059 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych 8.500
921     Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego 3.450
92195   Pozostała działalność 3.450
4170 Wynagrodzenia bezosobowe 1.500
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 1.950
Ośrodek Pomocy Społecznej w Gryfinie  
852     Pomoc społeczna 7.744
85216   Zasiłki stałe 7.744
3110 Świadczenia społeczne 7.744
OGÓŁEM 95.238,94

§ 4. Zwiększa się wydatki gminy z tytułu realizacji zadań zleconych o kwotę 3.168,50 zł

Dział Rozdział Paragraf Wyszczególnienie Kwota
Urząd Miasta i Gminy w Gryfinie
010     Rolnictwo i łowiectwo 997,50
01095   Pozostała działalność 997,50
4300 Zakup usług pozostałych 997,50
Ośrodek Pomocy Społecznej w Gryfinie
852     Pomoc społeczna 2.171
85295   Pozostała działalność 2.171
3110 Świadczenia społeczne 2.171
OGÓŁEM 3.168,50

§ 5. Zmniejsza się wydatki gminy z tytułu realizacji zadań własnych o kwotę 37.100 zł

Dział Rozdział Paragraf Wyszczególnienie Kwota
Urząd Miasta i Gminy w Gryfinie
630     Turystyka 16.150
63003   Zadania w zakresie upowszechniania turystyki 16.150
6059 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych 16.150
750     Administracja publiczna 9.000
75022   Rady gmin ((miast i miast na prawach powiatu) 9.000
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 4.000
4300 Zakup usług pozostałych 5.000
900     Gospodarka komunalna i ochrona środowiska 8.500
90001   Gospodarka ściekowa i ochrona wód 8.500
6050 Wydatki inwestycyjne jednostek budżetowych 8.500
921     Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego 3.450
92195   Pozostała działalność 3.450
4300 Zakup usług pozostałych 3.450
OGÓŁEM 37.100

§ 6. Zmniejsza się wydatki gminy z tytułu realizacji zadań zleconych o kwotę 997,50 zł

Dział Rozdział Paragraf Wyszczególnienie Kwota
Urząd Miasta i Gminy w Gryfinie
010     Rolnictwo i łowiectwo 997,50
01095   Pozostała działalność 997,50
4210 Zakup materiałów i wyposażenia 997,50
OGÓŁEM 997,50

§ 7. Wykonanie zarządzenia powierza się Skarbnikowi Miasta i Gminy.

§ 8. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Z up. Burmistrza Miasta i Gminy Gryfino

Z-ca Burmistrza Maciej Szabałkin

 

U Z A S A D N I E N I E

Dział 010

  • 997,50 zł – zmian w planie wydatków dokonuje się na wniosek Naczelnika Wydziału Podatków i Opłat Lokalnych w związku z prawidłowym zaklasyfikowaniem środków finansowych w ramach realizacji zadania zleconego dotyczącego zwrotu części podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej przez producentów rolnych z województwa zachodniopomorskiego;

Dział 630

  • 16.150 zł – w planie wydatków dokonuje się na wniosek Naczelnika Wydziału Planowania Przestrzennego, Strategii, Rozwoju i Inwestycji w związku z przeniesieniem środków z zadania „Budowa nabrzeża obsługi jednostek pasażerskich oraz turystyki żeglarskiej na prawym brzegu rzeki Odry Wschodniej km 717,50 – 718,60. Nabrzeże pasażerskie – północne.” na zadanie „Rozbudowa centrum turystyki wodnej w Schwedt nad Odrą i budowa nabrzeża w Gryfinie w celu zintensyfikowania rozwoju transgranicznego turystyki wodnej.”;

Dział 750

  • 9.000 zł - zmian w planie wydatków dokonuje się na wniosek Kierownika Biura Obsługi Rady i Burmistrza w związku z przeniesieniem niewykorzystanych środków    z przeznaczeniem na diety radnych za m-c listopad 2013r., na które  nie wystarczyło środków zaplanowanych w budżecie w związku z nieplanowanymi delegacjami radnych;

Dział 801

  • 50.394,94 zł - zmian w planie dochodów i wydatków dokonuje się zgodnie z przekazaniem przez Kuratorium Oświaty w Szczecinie na wyodrębniony rachunek bankowy środków finansowych na dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników;

Dział 852

  • 7.744 zł – zmian w planie dochodów i wydatków dokonuje się zgodnie z zarządzeniem Wojewody Zachodniopomorskiego Nr 732/2013 z dnia 15 listopada w sprawie zmian w planie dotacji celowych jednostek samorządu terytorialnego (zadania własne);
  • 2.171 zł - zmian w planie dochodów i wydatków dokonuje się zgodnie z zarządzeniem Wojewody Zachodniopomorskiego Nr 715/2013 z dnia 14 listopada w sprawie zmian w planie dotacji celowych jednostek samorządu terytorialnego (zadania zlecone);

Dział 900

  • 8.500 zł - zmian w planie wydatków dokonuje się na wniosek Wydziału Planowania Przestrzennego, Strategii, Rozwoju i Inwestycji z przeznaczeniem na realizację zadania „Budowa i przebudowa kanalizacji sanitarnej w aglomeracji Gryfino”;

Dział 921

  • 3.450 zł - zmian w planie wydatków dokonuje się na wniosek Naczelnika Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych w związku z prawidłowym zaklasyfikowaniem środków na realizację zadań w ramach funduszu sołeckiego, i tak:
    • 1.450 zł –sołectwo Włodkowice,
    • 1.500 zł – sołectwo Daleszewo,

Sporządziła:
A.Makowska-Wilk

 
 

Szanowni Państwo!

W związku z wejściem w życie w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”) informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych. Kliknięcie przycisku „Przejdź do serwisu” oznacza zgodę na przetwarzanie danych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania serwisu.


Klauzula informacyjna ogólna

W związku z zapisami art. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) (Dz.U.UE. z 2016 r., L 119, poz. 1) informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
    Burmistrz Miasta i Gminy Gryfino
    ul. 1 Maja 16
    74 -100 Gryfino
    telefon: 91 416 20 11
    e-mail: burmistrz@gryfino.pl
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych:
    telefon: 91 416 20 11
    e-mail: iod@gryfino.pl
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu:
    1. realizacji zadań wynikających z przepisów prawa, a w szczególności ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2017r., poz. 1875 ze zm.) oraz z szeregu ustaw kompetencyjnych (merytorycznych), a także obowiązków i zadań zleconych przez instytucje nadrzędne wobec Gminy;
    2. zawarcia i realizacji umów;
    3. ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej;
    4. wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;
    5. w pozostałych przypadkach dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
  4. W związku z przetwarzaniem danych w celu wskazanym w pkt. 3, dane osobowe mogą być udostępniane innym upoważnionym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcami mogą być:
    1. podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu administratora na podstawie zawartej z nim umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych;
    2. podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
  5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu dla jakiego zostały zebrane oraz zgodnie z terminami archiwizacji określonymi przez przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
    W przypadku, gdy dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą przetwarzanie odbywa się do czasu wycofania tej zgody.
    W przypadku, gdy dane osobowe przetwarzane są w celu zawarcia i realizacji umowy przetwarzanie odbywa się przez okres niezbędny do realizacji zawartej umowy, a po tym czasie w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia ewentualnych roszczeń, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych po zakończeniu i rozliczeniu umowy, do czasu wycofania tej zgody.
    Ponadto w przypadku umów o dofinansowanie dane osobowe od momentu pozyskania przechowywane są przez okres wynikający z umowy o dofinansowanie zawartej między beneficjentem a określoną instytucją, trwałości danego projektu i konieczności zachowania dokumentacji projektu do celów kontrolnych.
  6. W związku z przetwarzaniem przez administratora danych osobowych przysługuje Pani/Panu:
    1. prawo dostępu do treści danych oraz otrzymywania ich kopii na podstawie  art. 15 RODO;
    2.  prawo do żądania sprostowania danych na podstawie art. 16 RODO,
      w przypadku gdy:
      • dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
    3. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) na podstawie art. 17 RODO, w przypadku gdy:
      • dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
      • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
      • osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,
      • dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
      • dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
    4. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO, w przypadku gdy:
      • osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający administratorowi sprawdzić prawidłowość tych danych,
      • przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
      • administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
      • osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych - do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
    5. prawo do przenoszenia danych na podstawie art. 20 RODO, w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
      • przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę,
      • przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany; 
    6. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie art. 21 RODO, wobec przetwarzania danych osobowych, którego podstawą prawną jest:
      • niezbędność przetwarzania do wykonania zadania realizowanego  w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi bądź
      • niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią.

      Z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją. W razie wniesienia sprzeciwu, administrator nie może już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
       

  7. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z prawem przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora.
    Organem właściwym do wniesienia skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. W zależności od sfery, w której przetwarzane są dane osobowe, podanie danych osobowych jest dobrowolne albo jest wymogiem ustawowym lub umownym.
  10. Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
Przejdź do serwisu